isense.lt

Kokybės, aplinkos apsaugos, informacijos saugumo ir paslaugų valdymo politika

  • Patvirtinta: 2024 m. sausio 8 d.
  •  
  • Teikiamos paslaugos: Programinės įrangos kūrimo, diegimo, testavimo, mokymo, konsultavimo, techninio aptarnavimo paslaugos, IT sprendimų, e-pasirašymo ir atpažinties paslaugų teikimas, Kvalifikuotos patikimumo paslaugos, programinės įrangos platinimas.
  •  
  • Mes, iSense Technologies, UAB, esame IT paslaugas teikianti kompanija. Esame ekspertų komanda nuo 2010 metų kuriantys ir plėtojantys informacines sistemas.
  •  
  • iSense Technologies, UAB siekis – suteikti klientams išskirtinę koncentraciją ir kompetenciją taikant praktikoje patikrintas ir pasaulyje pripažintas informacines technologijas. Optimizuojame klientų verslą remdamiesi ilgamete patirtimi ir užtikrinta kompetencija taikant aukšto patikimumo Oracle sprendimus ir patikrintas atviro kodo alternatyvas.
  •  
  • Integruota kokybės, aplinkos apsaugos, informacijos saugumo ir paslaugų valdymo sistema taikoma visoms organizacijos teikiamoms paslaugos, informacijos saugojimui ir valdymui, asmenį identifikuojančių PIĮ paslaugų teikimui ir yra įrankis nuolatos gerinti veiklą, nustatomi tikslai, uždaviniai, vykdomos periodinės veiklos apžvalgos.
  •  
  • Siekdama pagerinti veiklos rezultatyvumą, aukščiausioji iSense Technologies, UAB vadovybė įsipareigoja:

Nuolatos gerinti

Nuolatos gerinti Integruotą kokybės, informacijos saugumo ir paslaugų valdymo sistemą pagal LST EN ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO/IEC 27001:2022 ir ISO/IEC 20000-1:2018, ISO/IEC 27018:2019 standartų reikalavimus

Expertų kompetencijos

Įgyvendinti sprendimus panaudojant stipriausias darbuotojų kompetencijas

Užtikrinti atitiktį standartams

Vykdyti teisinius, pagrindinei veiklai taikomus ir kitus prisiimtus įsipareigojimus, užtikrinti atitiktį LST EN ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO/IEC 27001:2022 ir ISO/IEC 20000-1:2018, ISO/IEC 27018:2019 standartų ir kitus sutartinius, teisinius ir organizacijos, klientų reikalavimams

Nuolatos tobulinti paslaugas

Skirti ypatingą dėmesį klientų poreikių nustatymui ir jų lūkesčių bei reikalavimų patenkinimui bei nuolatos tobulinti teikiamas paslaugas ir produktus

Užtikrinti patikimumo ir asmens duomenų tinkamą valdymą

Patikimumo ir asmens duomenų identifikavimo, asmenį identifikuojančios informacijos (PIĮ) užtikrinimas teikiant paslaugas

Valdyti įmonės veiklos poveikį aplinkai

Mažinti buitinių atliekų kiekį, jas tinkamai rūšiuoti, taupiai naudoti elektrą, vandenį, automobilių kurą, dirbti tik su atsakingais, į aplinkos apsauga orientuotais partneriais ir tiekėjais; aplinkos taršos mažinimas ir prevencija

Skatinti aplinką tausojančius sprendimus

Savo veikloje stengtis naudoti aplinkai draugišką įrangą bei skatinti savo klientus rinktis aplinką tausojančius sprendimus

Užtikrinti paslaugų tinkamą vykdymą

Užtikrinti įmonės informacijos saugumą, informacinių sistemų paslaugų teikimą, susijusių incidentų efektyvų valdymą

Gerinti paslaugų kokybę

Siekti, kad paslaugos klientams būtų suteiktos be neatitikčių, valdyti incidentus, įvykius